New year, new me?

Kategori:

Jag är medveten om att ett nytt år inte nödvändigtvis behöver innebära att börja om. Man behöver inte riva ner allt man är och har för att bygga upp något annat. Men jag gillar ändå tanken på att ett nytt år är som att påbörja en helt blank bok som ska fyllas med årets erfarenheter. Jag gillar att fundera på vad det kommande året ska föra med sig för överraskningar och utmaningar. Gillar att känna känslan av motivation som ett nytt år kan föra med sig.
 
Jag är inte mycket för nyårslöften, men jag gillar att sätta upp mål inför det kommande året. Några av de större målen för 2015 är att ta min examen (tänk att det redan är dags!) och att resa till en plats jag aldrig har varit på.
 
Jag ser verkligen fram emot år 2015. Jag tror att det kommer bli ett spännande år.
 
 
Kommentera inlägget här: