But I'm holding you closer than most, cause you are my heaven.

Kategori:

Vilken jäkla fin kväll igår. Satt på Jasmines takbalkong och drack vin, sjöng och skrattade med älskade vänner. Sedan bar det iväg till Harrys för att dansa fötterna av oss och det var så himla kul. Somnade därefter i en varm famn, mysigt.
Och idag blev jag frisk-förklarad, så jääävla skönt!! Ska bli förbannat roligt att börja träna igen efter 9 veckors vila. Men läkaren säger att jag ska börja lugnt och försiktigt så vi kör på det.
Efter sjukhusbesöket så bjöds det på tacos och film hos den varma famnen. Och nu sitter jag här med mikrobiologiböckerna i högsta hugg. För nu är det plugg-mode som gäller fram tills att jag åker hem.
 
Rebecca och Carro.
 
Wicci.
 
Älskar takbalkongen.
 
Jasmine, Rebecca, Carolina, jag och Wicci. Kärlek.
 
Friskförklarad!!
 
Allting blev bara fel. Hans namn fanns inte och mitt är felstavat.
Anyway, close enough.
Kommentera inlägget här: